Bakis.

Gott så. Det är inte mycket mer att säga om det egentligen. Bakis blir man av att dricka och det gjorde vi igår. Mycket. Kanske lite för mycket men det blir lätt så med Stu/Alex/Dean. Har bestämt för mig att vi spelade Darts och Biljard någon gång under kvällen men det är oklart hur det gick. Jag är precis usel på båda egentligen så det kan knappast gått bra. Både Alex och Dean missar min leaving do så det var deras sätt att säga hejdå. Grymt bra killar.

Jaja, hur ska man ta tillvara på den här dagen då? Fram till nu har jag bara kollat på bilder och läst på om Malta. Vet att jag ska bo i något som heter Sliema nära Valetta och på bilder ser det fantastiskt ut. Det är nu en vecka tills jag åker och det ska bli så gott att komma iväg. Jag är klar med det här stället nu. Det är otroligt vad ögonen öppnas när man bestämt sig. Ser så mycket som jag blundat för innan. Men Malta blir bra.

Vet inget om det direkt och har aldrig varit där. Men det blir bra. Det blir det alltid.

Barasådär


Kommentarer
Postat av: erika

jag är jobb-bakis. drack kanske tre glas vin igår och har hela dagen varit som en seg liten kraftlös men glad plutt. jag tror därför att jag är jobb-bakis.
jag håller för övrigt tummarna för NY. kram!

Postat av: Vemundronja

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2009-06-25 @ 09:54:38
URL: http://vemundronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback