Dags att byta?

Blogg.se som denna bloggtjänst ligger på har bytt servrar eller vad det kan heta. Eller vad de gjorde. Tekniskt tjafs bryr jag mig inte om. Jag bryr mig bara om att det ska funka när man vill blogga och när man har något att säga. Det har det inte gjort. Så kanske man ska byta till något som är säkert. Nägot där man inte behöver skriva in en jävla kod när man har kommenterat kanske. Kanske rent av byta bloggadress eftersom det inte är så mycket I Pity The fool över det här längre. Fler saker som missats att skriva om alltså. Martins trettioårsfest kanske framförallt men den skrivs det så fint om hos Kalle och Anders så den behöver jag kanske inte ta upp. Allsvenskan hade premiär och det finns ingen som helst anledning till att ändra tipsen än. Fanns nog inte ett enda resultat som inte gick som man kunde tro. Precis som förra året kvitterade GAIS i slutet mot Elfsborg och de "imponerande" segrarna av Djurgårn och Helsingborg kom alltså mot nykomlingarna Peking och Giffarna. Som hamnar i botten. Vidare har United krossat Roma och även det har missats här.

Jag hade ingen som helst anledning att tro att jag skulle syssla med den här bloggen i nästan två år men det börjar bli dags att tänka på om den fyller sitt syfte längre. Jag har inte problem som jag hade då och jag är inte längre ute och jobbar utomlands. Jag bryr mig inte lika mycket om politik längre eller så vågar jag inte skriva så mycket om det då potentiella arbetsgivare hittat den här innan. Då är det enklare att skriva bara om sport och kanske lite känslor. Men känslorna är att jag är lycklig och inte en jävel vill ju läsa det. En blogg är ofta ett uttryck för missnöje eller att man har något att berätta. Jag vet inte längre vad jag har att ge.

Ikväll blir det Schyffert på Storan i Göteborg. Ska visst handla om nittiotalet. Det blir fint det. Det var tider det. Mycket av mitt eget nittiotal återupplevdes hos Martin, men det ska vi alltså inte prata om här.

Barasådär


Kommentarer
Postat av: Kalle

Jag skulle i alla fall bli glad om du fprtsatte. Även om blogg.se tvingar till koder, för att slippa spam. Och referat och tyckande om den svenska fotbollsligan. Det är alltid trevligt!

Hoppas 90-talet var bra!

Postat av: Becca

Nej, du får inte sluta! Mitt nöje jag har när jag inte har nåt att göra på jobbet samt till morgonkaffet ju! Tänk om, hjärtat. =) Puss

2008-04-05 @ 08:31:41
Postat av: Lollovis

Jag håller med... jag vill inte heller att du slutar!! Jag behöver lite bloggande från mina vänner... barasådär

2008-04-05 @ 08:45:38
URL: http://lollovisen.blogg.se
Postat av: Lova

Du får inte sluta skriva, jag vill ju veta vad du har för dig o vilket lag du håller på.
Kram o puss från Lova

2008-04-05 @ 18:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback