Stockholm

Jag är i Stockholm ett par dar. söker lite jobb och träffar lite folk. Eller ganska mycket folk. Bra personer här. Kanske man skulle ta och flytta hit. Eller, det är väl därför jag är här och söker jobb. Det är vilket som skönt att vara inne i jobbsökarsvängen igen. Men någon direkt blogg blir det inte medan jag är här.

Bara en liten. Igår var det derby på Råsunda. Hammarby och AIK hade innan matchen en aktion tillsammans där de visade sitt missnöje mot att bortalagen själva ska stå för kostnaderna om deras supportrar missköter sig. Ett nytt lagförslag som svensk elitfotboll kör med. Det tycker de inte om, så de protesterade. Mycket snyggt och effektfullt.

Ända tills någon på hammarbys sida skjöt en raket mot en fotograf, och ända tills AIK-klacken kastade tändare och mynt på Louay Chanko när han skulle skjuta hörna. Domaren avbröt matchen och allt gott som protestaktionen förde med sig var borta.

idioter.

Barasådär

Kommentarer
Postat av: cajsa

tacka vet jag handboll, det skulle aldrig hända i den idrotten. tror jag :) stockholm är farliga grejer, håll dig därifrån tycker jag. hoppas allt är bra annars! kram

Postat av: Kalle

Tung förlust för Elfsborg. Bonus för LSK. Härligt ändå att veta att det bränner lite i dig efter tappade poäng :) Men det beror ju bara på glädjen och hoppet att de kanske skall kunna överleva. Men det får bli många kryss och vad jag förstår så har det ju varit riktigt dåligt spel... På fredag får jag se. Då är det "derby" mot IFK

Lev väl!

2008-04-18 @ 23:17:03
URL: http://itslikethat.blogg.se
Postat av: Arnemagnhild

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2009-03-17 @ 14:00:46
URL: http://www.enequist.dk/arnemagnhild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback