Crazy in Love

Ja, så sjunger de, Jay-Z och Beyonce och det kunde inte stämma mer än det gör för mig. Den här bloggen kommer idag göra ett kort stopp för att beskriva denna känsla. Det är ju alla hjärtans dag och allting menar jag. En dag som inte gör speciellt stort avtryck på mig normalt men nu måste jag faktiskt göra någonting. Och ja, näst efter facebook så är väl det är det här så offentligt som det kan bli. Detta är en dag som jag normalt blockerar och vägrar göra något speciellt på. Jag anser mig vara en som kan vara "all-hjärtans-dag-snäll-och-go" alla dagar i veckan, men nu är det inte det som det ska handla om. Kärleken ska det såklart handla om . Men jag hinner ju inte med så mycket mer än så här märker jag. Kakan ska ur ugnen och maten av spisen, bordet ska dukas och jag ska klä mig fin. Snart är hon hemma. Min kärlek. Becca.

Darling, nu när du sitter här och läser så vill jag att du ska veta att du är fantastisk på alla sätt. Jag älskar dig och vårt liv tillsammans. Och du... Du trodde väl inte jag hade glömt blommor va?

Love you Boo.

Barasådär

Kommentarer
Postat av: Becca

Du är det bästa jag vet. Min älskling.
Tack för en helt underbar Alla Hjärtans Dag, och de otroligt vackra rosorna. Jag måste vara den lyckligaste kvinnan på jorden! Kyss

2008-02-15 @ 08:29:11
Postat av: jeppan

HÄRLIGT!

2008-02-17 @ 12:34:03
Postat av: Wilhelmandrea

Hello, This site is a brilliant idea!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback