Ledig

Jag har väldigt mycket tid över just nu. Det här med att ta ledigt och göra inget är bra för själen och allt sånt men man får också mycket tid att tänka och att fundera över vad man ska göra... när man inte är ledig längre. Hmm, måste finnas nåt bättre att göra med tiden för det är ju inte riktigt att vara ledig egentligen. Får fundera lite mer på det helt enkelt. En sak som helt klart blir lidande av att göra ingenting är bloggen. Det är inte så att det vimlar av saker som händer att skriva om när man är ledig hela dagarna. Det är skönt på alla sätt och vis men en vardag med ett jobb hade såklart ökat på ämnen att skriva om. Sport händer ju alltid är ju klart men jag har lovat migsjälv att inte bara skriva om det.

Har börjat träna igen iaf, det är bra. Har sjuk träningsvärk i leder och armar. Det blir lätt så när man tror att man klarar att lyfta vad man kunde när man tränade sist. Vilket var alldeles för länge sen. Men jag ska verkligen inte ge mig den här gången. Vet ju att jag mår så mycket bättre när jag är tränad. Träningen går sådär ihop med min andra sysselsättning egentligen. Jag ser ikapp TV-serier som jag missat eller ignorerat. Sjukhusserier är det mest just nu. Visserligen bra men man blir ju rätt förslappad av att sitta i en soffa och glo på en dataskärm. Lite grann som poker... som är det andra jag spenderar min tid med. Hmm, kanske tur att man börjat träna igen iaf.

Ja, inspirationen tryter och kroppen behöver en promenad nu tror jag så jag loggar av.

Barasådär

Kommentarer
Postat av: Becca

....och så länge varade den ledigheten! *ler*
Visste att det var en tidsfråga innan mor & far fick dig i deras nät, min lilla flyttkarl! Puss

2008-02-21 @ 13:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback