Märkligt

Det är ganska konstigt hur och vart livet tar en. Jag har flugit halva Europa runt i 18 månader och arbetat med en av mina favorithobbies på varma "exotiska" platser. Vinter har inte varit på kartan i över ett år. Har haft ett flexibilet jobb med bra betalt och efter omständigheterna bra tider. Har träffat fantasiska vänner från hela världen och ja, left livet som jag ville leva livet. Då.

Så kommer jag hem. Planerar att bosätta mig i Göteborg, kanske stanna ett tag i hem"staden" Vargön för att komma ner på jorden lite, återgå till det normala liv jag vill och ska leva. Vara ledig. Men det blir inte så mycket med vare sig Gbg eller Vbg eller vargön. Det blev Falkenberg, det blev en tvåa med Becca mitt i centrum och det blev sedan två dagar tillbaka deltidsjobb på bud- och flyttningsbyrå. Det är 4 veckor sen jag kom hem nu. Det här var inte riktigt planen. Men jävlar vad jag trivs med livet.

Barasådär

Kommentarer
Postat av: Syster

Härligt att höra att du är så glad.
Massor av kramar från oss här i Vargön

2008-02-22 @ 11:24:53
Postat av: Mats

The lord works in mysterious ways eller vad man brukar säga... Du, om ni pysslar med flyttar utanför regionen så kan du få ordna ett fint pris till min kommande flytt i april. Schysst, kanon!

2008-02-22 @ 11:48:41
Postat av: Linus

är det inte bara kriminella som flyttar saker?

2008-02-22 @ 13:45:18
Postat av: Anna

ja inte alltid blir det som man tänkt sig..men det blir alltid till det bästa för en själv!

Postat av: Ylva

Livet tar oväntade vändningar ibland.. =) Men vinter kan du iaf inte påstå att du fått!

Du hade dock rätt, Finland är hårt och kallt; dessutom blåsigt och under ombyggnad typ överallt. Fast i alla fall soligt just nu. I morgon: lära NOM/BOM om SFS Akademin.

2008-02-22 @ 14:58:51
URL: http://helalivet.blogg.se
Postat av: Saidalba

Lovely site keep it i will be back that you.

2009-06-25 @ 11:56:16
URL: http://saidalba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback