Omstart

I långt över två år har vi varit ett oskiljaktigt par. Vi hittade varandra på någon av de stora gatorna i Örebro, det var i en ljus butik en mörk dag efter att jag hade blivit bestulen. Vi tvingades till ett långt förhållande då studenttiden knappast gjorde en till miljonär och det var enda chansen att ha råd. Det var en W då och det blir nog en W denna gång också. Stilen är mindre skrikig denna gång men märkesfixeringen är densamma. Den blanka finishen är sedan länge nerskrapad och att ta en bild med hjälp av spegeln har inte varit ett alternativ på ännu länge. Den har varit en lojal kompanjon i all sin oranga prakt men när den sista av alla laddare nu är försvunnen igen tillsammans med att abbonemanget äntligen gått ut är det verkligen dags att förnya mobilen.

Numret blir såklart detsamma. Har under alla år som jag haft mobil, vilket ju är bra länge nu, alltid haft samma nummer så jag ser ingens om helst anledning till att byta denna gång heller.

* * * *

Som vanligt spelas alltid matchen till United gör mål!

* * * *

Barasådär

Kommentarer
Postat av: Becca

Känner mig lite skyldig där, att du köper ny telefon för att JAG slarvat bort laddaren... =)
(hämnd för tvättkortet....)
Eller så får vi se det som ett tecken! Den gamla skulle säkert gått sönder när som helst? haha
Hoppas den lever upp till förhoppningarna. Puss!

2008-02-06 @ 10:39:06
Postat av: H

här trodde jag att jag hittat en mysig kärleks historia :P HAHAHA så gäller det en mobil :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback