Något ska jag väl klara av att skriva

Jag har varit ruggigt okreativ här på bloggen den sista tiden. Det har ni märkt. Och jag får ta att jjag på det sättet tappar de få läsare som jag ändå har. Men som en vän säger; när man är lycklig så är det svårare att skriva. Och jag är det. Har haft en otroligt skön Jul och Nyår som spenderats mestadeles i Falkenberg, förutom några dagar runt julafton/annandag med familjen och juldag med gamla kompisar i vänersborg. Skulle blivit fler dagar på annat håll med... vad ska man göra. Trivs här, sällskapet mer än staden skulle jag tro. Men det är inget fel på den heller. Lite som Vänersborg antar jag. Men... ja, det är inte för stadens skull som jag tillbringar tiden här. Det är för B.

Chansningen gick hem och så får de som förstår det förstå det och andra får undra vidare eller fråga. Det är väl så det är i livet och bäst är att ta reda på hur det ligger till, det är så jag ska fortsätta leva mitt liv under 2008. En nyfiken jävel som ständigt är på jakt efter något. Skillnaden måt andra år är att jag hittat något som känns så rätt. Något att starta med, är säker på att övriga bitar faller på sin plats sen. De brukar göra det.

Som många vet så flyttar jag hem för gott snart, ska bara tillbaka till Malta två veckor och utbilda min efterträdare Jocke i hur man driver en pokersida. Det blir nog kul... Vill inte vara där alls egentligen. Men det tillhör jobbet och det är det rätta att göra. Så på söndag åker jag tillbaka. Ja, det var något slags inlägg, det får vara det. Nu ska jag fortsätta ta hand om sjuk flickvän.

Barasådär

Kommentarer
Postat av: Mats

Ska vi försöka se nån hockeymatch i Göteborg framåt våren?

2008-01-07 @ 10:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback