Han blir aldrig hjälte

Jag tror inte det spelar någon roll om han gör tre mål själv mot ryssarna. Han kommer alltid vara den där spelaren som ingen vill ha i landslaget. Jag var precis likadan men igår visade han på riktigt att han faktiskt utvecklats trots sin ålder. Det är riktigt stark gjort och även om han aldrig kommer utttala sig om det så måste det kännas som den största sparken i röven på all media. För om Anders "Taco" Svensson var mobbad under VM 2006 så har vår huvudperson varit mobbad i snart 10 år.

En stark insats mot Grekland följdes upp mot en mycket stark insats mot Spanien. Han slog den underbara crossen som Stoor slog vidare till Zlatan. Han täckte ytor och slog kontrollerade bollar med korrekt adress nästan hela tiden. Den som inte ser hans storhet och fortfarande ropar efter att han inte skulle spela är fan blind. BLIND!

Det här var dagen då Sidleds-Danne gick från att vara Snett-bakåt-Danne till att Djupleds-Danne

Och det är fan så mycket finare det.

Barasådär

Kommentarer
Postat av: Jacob

Skönt att du också har börjat benämna "Taco" som just "Taco"...

2008-06-15 @ 13:05:03
Postat av: rickard

taco är inget skällsord. Alla älskar taco. Tror fan jag ska äta Taco just idag.

Postat av: Lollovisen

jag vill oxå ha taco... varför fick jag inget sms om tacos?

2008-06-15 @ 17:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback