Jag ska starta en fotbollsskola

I den ska jag ha Daniel Andersson som huvudtränare. Har aldrig sett honom träna men satan vad bra han måste vara för han har nu i tio års tid hållt sig kvar i landslaget. Och ikväll startar han i EM-premiären spelar han visst från start mot Grekland. Hur gick det till? Han måste helt enkelt vara bäst på träning för han har mig veterligen inte gjort en bra landskamp någonsin. Hoppas att han helt motbevisar mig skepsis mot honom idag.

Det är ytterst nervöst i mig nu. Vet inte hur jag fixar detta riktigt. Jag hade inte många rätt i min elva som jag trodde på men nu är det dessa som ska göra det. Det blir bra tror jag. Ändå

Grekland slår vi med 3-0 och Zlatan sätter minst två.

Barasådär.



Kommentarer
Postat av: Anna

Visst var det väl daniel Andersson som gjorde rätt bra ifrån sig va? =0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback