Worrying kind?

Om vi istället skulle koncentrera oss på att skicka artister som Maia Hirasawa till finaler i musik så skulle vi aldrig behöva kvala nånsin igen. Det var en fantastisk version som hon slog till med under finalen. Utom tävlan då. Fel låt vann såklart men det kan man ju säga i tio år till, det blir ingen ändring på det ändå. Svenska folket har ingen smak, det har jag slagit fast tiotusen gånger under den här bloggen. Krille Krokodil-Sjögren skulle såklart vunnit och med det hade vi haft en härligt kitchig låt som skulle fått sjukt mycket röster och så kunde Sverige vara stolt över att vara Europeer någon gång i Maj. Så, nog om den där tävligen nu.

Då jag alldels nyss har tröttnat på att ha inget att göra så börjar jag titta på lite jobb man kan söka och jag har komit fram till följande: I Falkenberg vill man ha lärare och vårdpersonal, I göteborg kan man jobba på Stena Line eller som löneadministratör och i Stockholm finns det jobb att ta tag i på både Saudiarabiska och Mexikanska ambassaden. Vad låter mest intressant för mig tror ni?

Barasådär

Kommentarer
Postat av: Lollovis

Ambassaderna!!!! go go go!!! eller så är det ego-jag som pratar!

Postat av: Lova

Hej Morbror!
Jag tycker ju Ambassaderna låter jättekul. men kan du inte fråga om dom kan flytta dom till Vargön.
Massor av kramar från oss alla här i vargön

2008-03-19 @ 06:25:29
URL: http://lovatrulsa.blogg.se
Postat av: Kalle

maia var grym!

2008-03-19 @ 22:01:22
URL: http://itslikethat.blogg.se
Postat av: Markusmona

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2009-11-24 @ 10:51:25
URL: http://markusmona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback