Bust i Tallinn

Turneringen gick så såklart åt helvete. Eller så gick den bra. Alla får göra sin gen bedömning. Jag är sådär nöjd med en 15:e plats av 90 startande där 10 st får pris men jag blev aningens för tajt de sita 4 nivåerna så jag får faktisktr skylla mig själv. Jag vet KQ, AJ, A9, KJ ganska frekvent och det kanman såklart inte göra om man vill vinna.

Åkte ut med A10 mot 55 och 99 och sen fick jag bara 300 kvar med blinds på 1500-3000 och då hade jag AK mot 88 och J9. INgen träff på någon av dem och jag var ute Skitliv. Flertalet timmar dock och jag lyckades även höva mitt drickande ås jag fortfarande kan trycka på dessa tangenter, det är lycka det.

Så, dags att sova då, eller gå ut i den estniska natten. Jag tror på sova då morgondagen är den stora dagen, går man vidre til,söndagen så är man klar i pengerna så då kan man faktiskt spela hur bakis som helst. Tror jag. jagär vilket som inte så imponerad av många av de spelare som ska vara med. Självklart var de inte på sitt toppgame idag men den allmänna känslan var att de tog sitt "kändiskap" på LITE för stort alllvar.

Allvarligt, det är ju trots allt bara poker.

Och vi är ju bara i Tallinn, nästan ryssland alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback