Hur hinna med?

Tisdag redan och i den månad som startar kommer jag ha hunnit med att resa T/R Tallin, 2 x Åland och en alldeles fantastisk resa till Macau med jobbet. Ja, allt är med jobbet är klart men att åka till Kina slår ju Baltikum och lilla Åland är klart.

Först ut är Tallinn på Fredag och det första jag ska göra då är att räkna ut vilket land det är. Estland, Lettland och Litauen är samma sak för mig. Anledningen är POkerfinnkampen och jag ska representera Sverige där. Spelar för Paf och det kommer bli grymt kul. Finland har vunnit 4 av 4 tävlingar hittills så det ska vi också försöka göra något åt.

Nu, sova!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det låter ju hur spännande som helst att åka till kina. Stoppa ner en syster i väskan går det tro?

Hoppas allt är väl med er.

Massa kramar från oss här borta i Väst.

2008-09-10 @ 08:20:42
Postat av: Kattis

tips från coachen--- Estland



kram på dig

Postat av: Anders

Hmm, du är medveten att jag är en fjärdedel Estländare? Förolämpa inte vår huvudstad! Lycka till med pokrandet!

2008-09-11 @ 22:06:25
URL: http://almostordinary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback