Jag kommer tillbaka med en Bang!

Det var ett tag sen... Livet har varit lite uppochner sista tiden med flytt, besök, gamla jobb och nya jobb blandat med semester och regn och födelsedagskalas så det här med bloggande har liksom fått stå tillbaka till förmån för livet som jag lever. Livet som är precis strålande nu. Bergshamra är en underbar stadsdel att leva i och nya jobbet funkar kalas.

Back in E-gaming baby!

Livet innebär såklart livet med Becca och det är väl det absolut bästa av allt det. Sannerligen.

Vad ska det handla om nu då? Bloggen alltså, den har pendlat mellan Poker, Fotboll, livet och framtid/Dåtid. Det blir väl lite samma nu skulle jag tro. Det som känns rätt och det som känns trevligt helt enkelt. Ägnar ju kanske hela min tid framför en dator så det borde ju gå och hitta tid att skriva lite oftare kan man tycka.

Jag hade någon ide om att skriva om byta lag men den försvann ur huvudet i samma stund jag satte mig ner och började skriva så detta första inlägg får handla om ingenting.

Och så slutar jag helt enkelt där

Kommentarer
Postat av: erika

Trevligt att ha dig tillbaka i bloggosfären!

Postat av: Kattis

welcome back! rubriken.. jo vi snackade lite om det på jobbet. att man inte längre får tag i folk på samma sätt. du kan ju alltid vara nåbar, så om du ger ditt nummer till någon och de inte ringer så finns inga ursäkter längre, h*n kommer inte ringa. Eller att vi hellre ringer än ses, hellre sms:ar än ringer.. disconnecting people helt enkelt.



lunch snart?

2008-09-03 @ 22:29:29
URL: http://minandra.blogg.se/
Postat av: The Master

Trevlig blogg. Vi kanske kan länka till varandra?

Postat av: cajsa

så trevligt, äntligen ett nytt inlägg. välkommen tillbaka! :)

2008-09-04 @ 09:50:40
URL: http://lifeisabitch.blogg.se/
Postat av: Anna

Sannerligen...welcome back! Vi får ta och styra ihop ngt snart tycker jag!

2008-09-04 @ 09:56:29
URL: http://minholk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback