Paraply...

... borde vara förbjudet för folk under 1.85. Alternativt så borde de ha extra höga/långa paraplyer. Dagens promenad i centrala stockholm höll på att rendera i minst tre ögon mindre för undertecknad så det är sannerligen på tiden att ett förbud kommer till. Alternativt, igen, så borde folk visa större respekt när de är ute och går. Jag menar, hur svårt kan det vara att flytta lite på saken som man vet är fem ggr så bred som en själv när man ser att man möter någon.

Annars får ni fan stanna hemma. Bara så ni vet.

Nu blir det Örebro och kärt återseende av vänner jag inte sett på länge länge. DET är bra skit det.

Kommentarer
Postat av: cajsa

hmm, du har väl bara två? ögon alltså. eller du kanske har begåvats med ögon i nacken å!?! :)

Postat av: Ola J

Word! Själv röt jag ett argt "Attention, Madame!" vilket fick både mig och pappa att börja gapskratta. Vi gick på Sveavägen och antalet fransyskor var väl aningens begränsat, kan tänka...

2008-09-10 @ 09:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback