3 månader 3 veckor...

sedan jag gav ett livstecken ifrån mig i denna blogg. 3 månader 3 veckor av hårt jobb och kreativa lösningar på jobb och privatliv. Det är en fantastisk känsla att jobba i en bransch som så utomordentligt kräver mycket av en och som tvingar en till att ge sitt yttersta varje dag. Det är långt ifrån alla andra jobba jag haft innan som varit av samma kaliber. Och nu blir jag kvar, eller ja, det är inte påskrivet och klart men verbalt så är det lovat och det tror jag på.

Nu tar det nog tre månader och tre veckor innan jag får inspiration att haspla ur mig något nytt.

Tills jag vet vad jag ska dela med mig av så får den helt enkelt stå tom.

Förresten, är inte bloggar väldigt 2006 helt plötsligt?

Kommentarer
Postat av: cajs

är nog ense om att hålla med dig där,,

2009-01-19 @ 18:08:14
Postat av: cajsa

hmm, vart som lite knasigt där... :)skulle skrivit mer, men det vart som inte så. dessutom kom det inte me nåt a efter cajs... aja. hoppas allt är bra med dig! kraam

Postat av: Becca

Ute? Bara för att du har dålig fantasi, behöver du inte skylla på att det har med trender att göra.. ;)

Kyssen

2009-01-24 @ 10:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback